سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قشنگترین غروب زیبای من


ساعت 2:23 عصر سه شنبه 87/7/9

‏‏شب بود ، شمع بود ، من بودم و غم ... شب رفت ، شمع سوخت ، من موندم و غم ...

قانون معرفت میگه: باهام باشی باهاتم...... دیوونه بشی دیوونه میشم....... مریض بشی مریض میشم...... بمیری میمیرم..... تنهام بذاری ......منتظرت میمونم

 


¤ نویسنده: تارا

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
2
:: بازدید دیروز ::
9
:: کل بازدیدها ::
5816

:: درباره من ::

قشنگترین غروب زیبای من

تارا
توی زندون عشق تو اونقدر شلوغ میکنم و زندون رو به هم میزنم که مجبور بشی منو بذاری توی انفرادی قلبت امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد.

:: لینک به وبلاگ ::

قشنگترین غروب زیبای من

::پیوندهای روزانه ::

:: آرشیو ::

مهر 1387

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

گیتی جون

:: خبرنامه وبلاگ ::